Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Mě osobně loni v Primorsku překvapil minimální marže ve směnárnách. rozdíl mezi nákupem a prodejem byl 2-3 stotinky.

0 0
možnosti
TS

Ta písnička se jmenovala Buhlaři a text "bulharská měna je levá" odkazuje k problému, který se svého času rozmohl v Praze ve velkém: Pouliční veksláci buhlarské národnosti nabízeli zahraničním tetřevím taťkům supervýhodný směnný kurs a za jejich dolary jim dávali tehdy už neplatná bulharská Leva...

Na  Buhlarsko mám krásné vzpomínky, jezdila jsem tam v dětství pravidelně s mamkou na Nesebar a praxi hotelovky jsem absolvovala na Zlatých píscích.

Krásné moře, výborné jídlo! R^

0 0
možnosti
PA

P74e31t94r 16A35g63u85l74á82r

26. 6. 2014 22:25

Mám dojem, že námitky nebyly vůči textu, ale spíše vůči obsahu videoklipu. Alespoň velvyslanec si stěžoval na klip, ne na text. Mimochodem, je tam "měna je Leva" ne ".. je levá". Ono by se to nerýmovalo s textem "...ostrým to neva".

0 0
možnosti
JN

J82o79s17e74f 53N21o57v38á40k

26. 6. 2014 22:41

Rýmovalo, ale je tam Leva, i když to může být dvojsmysl jako třeba "Pasát fouká bílý".

0 0
možnosti
Foto

docela dobrá rada je ta o placení kartou:-), v době kdy v Itálii má terminál kdejaký prodejce kokosů na pláži, tak před čtyřmi roky v Kitenu nebyl jediný prodejce co by kartu přijímal a v celém městě byl jeden jediný bankomat u , kterého se stála fronta.

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1865x
Deníky mám z Gruzie, Nikaraguy, Salvadoru, Mexika, Maroka, Pákistánu, Íránu, Pobřeží slonoviny, nebo Burkiny Faso.

Seznam rubrik