Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J37a20n 50B48á32r64t74a

30. 6. 2014 17:51

Není vhodnější cesta Praha - České Budějovice - Linz - Graz - Maribor - Ljubljana - Zagreb - Beograd a dál stejnou trasou jako popisuje autorka?

0 0
možnosti

Není. Slovinci chtějí za známku 15Euro. Je prý týdenní ale platí jen 5 dní. To jsem netušil(u mně týden znamená 7 dní po 24 hodinách) a stálo mě to 150Euro.

0 0
možnosti
Foto

Kalino, já vyrazil z Varů nonstop až do Achtopolu v roce 1970. Koncem dovolené mě něco píchlo do zápěstí. Pravá ruka nebyla použitelná po řidičské stránce. Celou cestu nazpět mi řadila má žena (tenkrát neřidička) rychlostní stupně mnou požadované. Dokonce jsem to dobrodružství popsal tady na blogu.

0 0
možnosti
Foto

Bylo to mé první nové auto - Š-100R^

0 0
možnosti

no nevim jet z Niše 1OO kmh muže jen kamikadze  dalnice začíná až za sofii...

0 0
možnosti

J33a89n 86B56á57r11t56a

30. 6. 2014 17:39

Máte pravdu. Při téhle rychlosti jste bezpečně nejpomalejší a tím nebezpečný.

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem to absolvovala jako pasažér Škody 1000 MB. Již nikdy více (přestože doba pokročila a dnešní vozy, stejně tak jako síť pozemních komunikací, jsou někde jinde)... Ale bývali ( jistě ještě jsou) skalní, co to zvládali, kdykoliv se naskytla příležitost. Letadlem je ta cesta pohodlnější a bezpečnější.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1865x
Deníky mám z Gruzie, Nikaraguy, Salvadoru, Mexika, Maroka, Pákistánu, Íránu, Pobřeží slonoviny, nebo Burkiny Faso.

Seznam rubrik